woensdag 22 februari 2017

Onterecht geweigerd door geloof

Waarom is deze man geweigerd om met zijn klas naar Amerika te gaan?

is dit niet ongelofelijk? Deze man is geweigerd gewoon door zijn geloof. Door Trump zijn nieuwe regel kan deze man die is opgegroeid in Engeland en helemaal géén link heeft met terrorisme niet naar Amerika. Deze man genaamd Juhel Miah is een leerkracht wiskunde. Hij ging met zijn klas op een leerrijke uitstap naar Amerika. 

Is dit nu rechtvaardig? Is dit nu hoe onze wereld er vanaf nu gaat uitzien, op basis van ons geloof beslissen of je wel of niet een land binnen mag. Een geloof dat geen link heeft met terrorisme. Het is gewoon te gek voor woorden dat dit nu de manier is van handelen. Ik was heel zeker dat deze wet niet echt ging worden uitgevoerd, maar hij wordt dus wel uitgevoerd. 

Ik vind het heel erg voor deze man dat hij niet mee mocht naar Amerika. Ik heb ook het filmpje bekeken dat hij op sociale media postte, en het doet me echt pijn hoe Juhel Miah behandeld werd. 

Hier is de link dat verwijst naar de twitterpagina van de persoon die dit online heeft gezet. Linkje

Dankjewel voor het lezen en tot het volgende artikel
Liefs Caro

1 opmerking:

  1. Ik had het nieuwtje ook gelezen en vond het inderdaad ook aanstootgevend. Er staat ons nog wat te wachten denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen