woensdag 8 maart 2017

power to the girls

Waarom bestaat internationale vrouwen dag (wat vandaag is)

zoals ik al in een eerder artikel had geschreven, waar ik het toen over feminisme had zei ik hoe belangrijk vrouwen wel niet zijn. Op dit moment is Trump een echte vrouwen 'hater' in mijn ogen. Hij denkt dat vrouwen minder waard zijn dan hem, en hij behandelt hen dan ook niet als personen, maar als objecten. Er zijn meerdere mannen die hetzelfde denken als Trump. Vrouwen zouden volgens hen niet dezelfde rechten mogen hebben, niet even veel betaalt krijgen en nog veel meer.

Gelukkig zijn er ook nog mannen die niet dezelfde mening delen met Trump. de Premier van Canada; Justin Trudeau is een feminist, hij behandelt mannen en vrouwen hetzelfde. En dat is hoe het zou moeten zijn. 

Op deze dag vieren we al de vrouwen. Denk maar is aan alle geweldige vrouwen in je buurt. Je mama, oma, buurvrouw, vriendinnen, tantes... heel veel van deze mensen hebben je mee opgevoed en geholpen tot de persoon die je op deze moment bent. 


                                                         Dus, apprecieer de vrouwen in je omgeving vandaag extra hard,          en zet ze vandaag maar in de bloemetjes, want ze verdienen het!




Hier is de link van de tweet die me inspireerde om dit te schrijven Linkje

Dankjewel voor het lezen en tot het volgende artikel
Liefs Caro

2 opmerkingen:

  1. Dit onderwerp ligt je aan het hart hé! Onrecht is altijd misplaatst. Elk onrecht moet blijvend onder de aandacht gebracht worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je excel bestand onvoldoende aangevuld Caro en je gebruikt teveel 'Newsmonkey' als bron. De rubriek sport is nog niet behandeld. Ik zag wel op je blog dat je een 'tweet' mooi in beeld hebt gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen