donderdag 2 februari 2017

Vanaf Juni eindelijk geen extra kosten voor 4G in het buitenland.



Waarom willen zoveel mensen ook in het buitenland altijd bereikbaar zijn? 



Dit komt doordat we zoveel op onze gsm's zitten dat we er geen weekje zonder kunnen. Het wordt vanaf 15 juni nog wat makkelijker en vooral goedkoper, want de hoge kosten zullen verdwijnen, en je zult gewoon dezelfde prijzen betalen die je betaalt als je in België bent, en dat vind ik heel erg goed, want in deze tijd is het heel belangrijk om (bijna) altijd bereikbaar te zijn.  

Wanneer ik op vakantie ga, is dit vaak alleen met mijn familie, en mis ik dus mijn vrienden. Daarom is het nu wel heel leuk dat ik nu dus ook mijn 3G kan aanzetten in andere landen terwijl ik op vakantie ben. Normaal gezien betaal je heel veel als je in het buitenland een berichtje stuurt of een telefoontje pleegt. Dit zal nu dus aan dezelfde tarieven zijn als je in België bent. Dit telt alleen maar in de Europese landen!

De link naar het artikel : http://newsmonkey.be/article/75566  


Tot het volgende nieuwsartikel!
Liefs Caro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten